КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧЕРВОНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ» БІЛЯЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Центральна, 35А, с.Червоне, Лозівський  район, Харківська область,64132

 тел.(057-48)97-2-40, е-mаіі сhегvоп_97@ukг.пеt Код ЄДРПОУ 24273151

 

 

Організація дистанційної роботи дошкільного підрозділу 
під час дії правового режиму воєнного стану

 

Google Meet  - додаток для роботи в синхронному режимі 

Google Classroom та VIBER - додаток для роботи в асинхронному режимі 

 

Згідно вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерством охорони здоров′я України  від 24.03.2016 №234 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції  України 14 квітня 2016  № 563/28693 з метою запобігання проблем зору та серцево-судинним захворюванням заняття з використанням комп′ютерів дозволяється проводити  для дітей   дошкільного віку два рази на тиждень (не більше одного разу протягом дня). Безперервна тривалість роботи за комп′ютером не повинна перевищувати  10 - 15 хвилин. Після занять з дітьми проводять зорову гімнастику. Для дітей  з хронічними захворюваннями; дітей, що часто хворіють;  після перенесених захворювань (протягом 2 тижнів); дітей з порушенням зору - тривалість занять з         комп′ютером  зменшується до 5-7 хвилин.

 

Графік проведення занять  у режимі онлайн – спілкування:

 

Різновікова група:

 

 

з дітьми молодшого та середнього дошкільного

віку / у разі згоди батьків/

                                            

з дітьми старшого

старшого дошкільного

віку                                                

Вівторок

10.00 - 10.10

10.00 - 10.15

 

П′ятниця

10.00 - 10.10

10.00 - 10.15

 

 


2. Заняття проводяться в онлайн-режимі на платформі Google Meet

3. Для дистанційної роботи використовується  месенджер Viber та платформа Google Classroom пароль dfbgogf
3 Між заняттями відбувається взаємозв’язок з батьками вихованців щодо виконання поставлених завдань з використанням Google Meet,
VIBER , телефонних дзвінків та інших засобів зв’язку.

 

 

Директор ліцею:                        Наталя ЦВІРКУН               

Заступник директора

/дошкільний підрозділ/              Н.М.Іноземцева

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧЕРВОНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ» БІЛЯЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Центральна, 35, с.Червоне, Первомайський район, Харківська область,64132

тел.(057-48)97-2-40, е-mаіі сhегvоп_97@ukг.пеt Код ЄДРПОУ 24273151

 

 

НАКАЗ

 

01.09.2022                                                                 №74

 

Про     запровадження   дистанційного

навчання в КЗ «Червонівський ліцей»

/дошкільний підрозділ/ під час воєнного стану

 

У зв’язку із запровадженням в Україні воєнного стану з 24 лютого 2022 року, відповідно до листа МОН № 1/3371-22 від 06.03.22 року  «Про організацію освітнього процесу» листа МОН від 27.07. 2022 № 1/8504-22 «Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»  з метою забезпечення порядку, збереження життя та здоров’я  учасників освітнього процесу,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Запровадити з 01.09.2022  дистанційну роботу на дому педагогічним працівникам дошкільного підрозділу :

Максак С.В.. – вихователю

Пашковій Л.І.–  музичному керівнику

2. Упродовж робочого часу працівники зобов’язані:

·         виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором,

·         відповідати на дзвінки керівника; перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;

·         організувати та проводити за розпорядженням керівника навчальний процес за допомогою дистанційних технологій;

·         складати або корегувати навчальні плани;

·         готувати навчальні матеріали (презентації, стенди, плакати);

·         писати конспекти занять;

·         вести індивідуальні  плани  роботи та самоосвіти ;

·         керувати дистанційним навчанням;

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора ліцею /дошкільний підрозділ/ - Н.М. Іноземцеву.

 

Директор ліцею                                              Наталя ЦВІРКУН

01.09.2022                                 

З наказом ознайомлені:                         Н.М.Іноземцева

                                                                 С.В.Максак

                                                                 Л.І.Пашкова

Нормативно-правова база в умовах воєнного стану в Україні

Закон України "ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. АЛГОРИТМ ДІЙ»"

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 25 квітня 2022 р. №1/4444-22 "ПРО ОПЛАТУ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ"

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 16 КВІТНЯ 2022 Р.№1/4202-22 "ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану"

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 29 березня 2022 року №1/3737-22 "ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ м. Київ ВІД 07 БЕРЕЗНЯ 2022 Р. № 1/3370-22 ПРО ОПЛАТУ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПРИЗУПИНЕННЯ НАВЧАННЯ

Лист МОН №1/3454-22 від 15.03.2022 "Про перенесення атестації педагогічних працівників у 2022 році"

Лист МОН №1/3475-22 від 17.03.2022 "Про зарахування до закладів дошкільної дітей із числа внутрішньо переміщених осіб"

Лист МОН №1/3593-22 від 22.03.2022 "Про здійснення публічних закупівель та обслуговуння в органах Казначейства в умовах воєнного стану"

 

Лист МОН №1/9-766 від 12.12.2019 "Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками"

Матеріали для педагогів та батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку

1. Як заспокоїти дітей під час війни

2. Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті

3. Як говорити з дитиною, якщо батько чи мати захищає країну

4. Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною

5.Фізична безпека дітей під час війни. Сайт «Освітній омбудсмен України»

6. Як підтримати дитину, якщо ви опинились у зоні активних бойових дій

7. Поради, як підтримати дитину в дорозі від ЮНІСЕФ

8. Рекомендації для населення під час воєнного стану

9. Як поводитися на блокпостах з перекладом на жестову мову

10. Ресурси позитивного батьківства від ЮНІСЕФ «П’ять мов у спілкуванні з дитиною»

11. Підтримка батьків та дітей під час війни

12. Психологічна допомога для дітей

13. Як надавати першу психологічну допомогу

14. Як підтримати дітей у часи невизначеності та стресу. Поради від ЮНІСЕФ

15. Як допомагати дітям у замкненому просторі

16. Методичні рекомендації щодо надання першої психологічноїдопомоги сім’ям з дітьми, дітям, які перебувають/перебували у зоні збройногоконфлікту

17. Для тих, хто приймає емігрантів і переселенців, для допомоги в адаптації

18. «Розкажи мені». Безкоштовна інтернет-платформа для психологічних консультацій.

19. Як говорити про війну та повітряну тривогу з дітьми: поради психологині.

20. Як швидко заснути, коли ви тривожні і вам важко розслабитися

21. Як перевірити правдивість джерела інформації

22. Платформа розвитку дошкільнят “НУМО” Навички длядошкільнят

23. Онлайн-садок НУМО – спільний проєкт ЮНІСЕФ та Міністерстваосвіти і науки України. Розвивальні відеозаняття для дітей 3-6 років

24. Онлайн-медіаресурс, присвячений освіті та вихованню дітей в Україні

 

Інформаційна безпека під час війни

Інформаційний простір дозволяє бути на зв’язку з рідними, дізнаватись останні новини з фронту, хоч якось контролювати те, що відбувається навколо. Для дітей та підлітків інтернет залишається світом розваг та спілкування з друзями. Але важливо пам’ятати, що за позначкою геолокації на пості чи фотографії, веселим відео в соціальній мережі чи одним повідомленням може ховатися справжня небезпека.

Діти потребують зараз особливої турботи та уваги. Через невеликий життєвий досвід і особливості дитячої психіки їм загрожує більше небезпек — фізичних та психоемоційних — ніж дорослим. Водночас існують інструменти, які дозволяють мінімізувати ризики та вберегти фізичне та психічне здоров’я дитини. Дізнайтеся важливі правила безпеки дітей під час війни.

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ДИТИНИ ПІД ЧАС ЕВАКУАЦІЇ

1. Заспокойтеся самі. Чим молодші діти, тим сильніше їхній психоемоційний стан залежить від стану батьків. Тому спочатку знайдіть точку рівноваги для себе. Доступний практично всім спосіб – дихальні вправи. Психологиня Світлана Ройз радить зробити дихальні вправи, обійняти самого себе, легенько простукати все тіло долонями, обов’язково потягнутися.У конспектіонлайн-лекції фахівчині ви знайдете 46 робочих інструментів подолання стресу для дорослих та дітей. Лише після того, як стабілізуєтеся самі, починайте говорити з дитиною: спокійно та не надто голосно.

2. Скажіть слова підтримки. «Ми в порядку. Ми будемо робити все, що в наших силах», «Я доросла, я знаю, що робити», «Я з тобою». За необхідності повторюйте.

3. Домовтеся про правила поведінки. У небезпечній ситуації дитина повинна виконувати ваші розпорядження миттєво і без сперечань.

  • Ваші прохання повинні бути лаконічними та зрозумілими.
  • Якщо є можливість, завчасно порепетируйте в ігровій формі головні команди: «Стій», «Не торкайся цього», «Викинь це», «Іди до мене».
  • Потренуйтеся разом із дитиною виконувати ці команди на швидкість.

4. Іграшку-супергероя — з собою! Попросіть дитину вибрати маленьку іграшку або талісман, який вона зможе покласти в кишеню. Це може бути навіть мушля з відпустки на морі або камінчик з рідного двора. Скажіть, що у хвилини, коли буде страшно чи самотньо, дитина може брати цю іграшку в руки, розмовляти з нею, розповідати їй про свої почуття.

5. Прикріпіть до верхнього одягу дитини бейдж з повною інформацією про неї. Ім‘я, прізвище, вік, контактні дані батьків, особливі медичні потреби дитини (якщо такі є), вкажіть групу крові. Окрім бейджа на одязі, покладіть дитині у кишеню записку та/або напишіть цю інформацію на її руці стійким маркером або ж наклейте цупкий скотч на одяг. Це варто зробити навіть з дітьми 7-10 років, які у звичайному житті пам’ятають персональні дані. У стані стресу забувати прості речі можуть навіть дорослі, а діти й поготів.

6. Сфотографуйте дитину перед тим, як вийти з дому. Якщо дитина загубиться, у вас буде найбільш точна фотографія, за якою люди зможуть швидше впізнати вашу дитину. Окрім цього, добре запам’ятайте (краще – запишіть), як саме одягнена дитина під час евакуації.

7. Перебувайте у фізичному контакті з дитиною. Тримайте її за руку або на руках, везіть у візку. Підтримуйте безпосередній контакт весь час, аж допоки поруч не з’явиться інший дорослий, якому ви можете довіряти. Передавайте дитину сторонній людині тільки у крайньому випадку, або якщо це військові або представники рятувальних служб – пам’ятайте, що існує небезпека викрадення дитини під час евакуації.

8. Домовтеся про місце, де ви зустрінетеся, якщо загубитесь (якщо дозволяє вік дитини).

9. Якщо дитина загубилася. У Міністерстві закордонних справ розробилипам’ятку з порадами, як діяти батькам.

  • Не панікуйте. Зберіться з думками, щоб діяти чітко.
  • Згадайте, де востаннє бачили дитину. Якщо в дитини є телефон – зателефонуйте.
  • Попросіть когось зі знайомих чи родичів залишатися на місці на випадок, якщо дитина повернеться.
  • Попитайте людей навколо, чи бачили вони дитину, назвіть основні прикмети, за наявності – покажіть фото дитини, опишіть, у чому вона одягнена.
  • За можливості, дайте оголошення через гучномовець.
  • Повідомте найближче відділення поліції чи зателефонуйте 102. Якщо дитина загубилась за кордоном, гаряча лінія: 116 000.

10.Важливий чат-бот: Дитина не сама.У меню чат-боту можна обрати одну з шести ситуацій, у якій вам потрібна допомога, та отримати детальні інструкції. Зокрема, чат-бот містить покроковий план дій у разі, якщо ваша дитина загубилася або ви знайшли чужу самотню дитину. Чат-бот було створено Офісом Президента України спільно з ЮНІСЕФ та Міністерством соціальної політики.

11. Остерігайтесь зловмисників: будьте пильними. Зараз українським біженцям допомагає вся Європа. Щодня пересічні громадяни з різних країн від щирого серця діляться їжею, одягом, житлом. Та не слід забувати, що ворог може використовувати цю ситуацію, аби вдарити по найціннішому: по дітях.Поясніть це дитині й пильнуйте за тим, щоб вона брала іграшки та інші речі лише з вашої згоди та у вашій присутності. Ніякі «забуті» або «покинуті» іграшки, смартфони тощо з землі підбирати не можна! Детальніше про це дивіться нижче у розділі «Як уберегти дитину від мін та вибухівки».

Поради про те, як підтримати та заспокоїти дитину під час війни, читайте уокремому матеріалі.

ЯК УБЕРЕГТИ ДИТИНУ ВІД МІН ТА ВИБУХІВКИ

Ще у перші дні війни Національна поліція України попередила про виявлення на території нашої країни протипіхотних мін, так званих метеликів. Вони невеликі, пластмасові, бувають яскравого кольору — через це діти можуть сприймати їх за іграшку. Також ворог розкидає реальні дитячі іграшки, смартфони та інші цінні речі, начинені смертельно небезпечною вибухівкою.

Крім того, існує ризик замінувань. Причому не лише у зонах бойових дій чи на окупованих територіях, але й вздовж евакуаційних шляхів. Дізнайтеся, як вберегти дитину від мін та вибухівки.

2. Введіть правило: не чіпати сторонні предмети (особливо якщо вони лежать без нагляду і виглядають покинутими). Поясніть дітям, як важливо бути пильними і не торкатися підозрілих предметів або покинутих іграшок, телефонів, побутових речей тощо. Домовтеся з дитиною: у разі, якщо вона помітить щось підозріле, вона має негайно повідомити про це вам або комусь з інших дорослих. Поясніть їй, що ні в якому разі не можна не тільки чіпати ці предмети, а й наближатися до них чи кидати в них чимось. Вибухівкою може бути начинена навіть «звичайнісінька» на вигляд кулькова ручка. Ви можете сказати дитині так: «Зараз усі допомагають Збройним Силам України, тож всі мають бути пильними. Якщо побачиш якісь покинуті речі або щось дивне—скажи мені, я дуже сподіваюся на твою уважність».

3. Оминайте зелені насадження, пустирі, розвалини, покинуті домівки тощо. Якщо рухаючись по евакуаційному шляху, ви робите зупинку, не заходьте на узбіччя (навіть у туалет) і не дозволяйте забігати на узбіччя дітям

4. Розкажіть дітям про ознаки замінованих територій і попросіть її повідомляти вам, якщо таке побачить. Це можуть бути сигнальні стрічки, дротяні розтяжки (зазвичай на рівні колін), знаки з черепом та кістками, а також з написом: “УВАГА, МІНИ!”, “DANGER MINES!”, “ВНИМАНИЕ, МИНЫ!”. Водночас заміновані ділянки можуть не мати ніяких позначок. Тому поясніть дітям, що необхідно уникати й ділянок, які перелічені у попередньому пункті.

Що робити, якщо дитина опинилася на замінованій ділянці?

  • Не намагайтеся самостійно дістатися до дитини, аби звільнити її. Є великий ризик того, що ви можете підірватися самі на очах у дитини або погубити і себе, і її. Негайно зателефонуйте 101. До прибуття рятувальників заспокоюйте дитину голосом з того місця, де ви стоїте.
  • Якщо ваше місто/село знаходиться під окупацією або в ньому відбувалися бойові дії, не дозволяйте дитині пересуватися вулицями самостійно. Навіть якщо це знайомі шляхи, якими дитина у мирний час ходила сама.
  • Поясніть дитині, як діяти, якщо вона раптом опинилася на замінованій ділянці, а вас поряд нема. Не можна намагатися вийти самостійно, потрібно залишатися на місці нерухомо і голосно кликати по допомогу. У крайньому разі, якщо поряд нікого немає, потрібно йти назад повільно і обережно, максимально точно наступаючи на власні сліди.

5. Про виявлення будь-яких підозрілих знахідокЦентр громадського здоровʼя рекомендує негайно сповіщати органи влади. Це може бути поліція (тел. 102), пожежна служба (тел. 101), ДСНС або ТрО. Надайте фахівцям максимально вичерпну інформацію про підозрілий предмет: його опис, місце розташування, дату й час виявлення. Якщо є можливість, дочекайтеся прибуття рятувальників, спостерігаючи за підозрілим предметом з безпечної відстані та попереджаючи про небезпеку оточуючих.